Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 2 maart 2017

Distress Oxide!

Hallo lieve allemaal,

Misschien hebben jullie er al iets over gehoord, maar er is een nieuwe inkt uitgekomen. Het is de distress Oxide. Eerst dacht ik, zou dat nou heel veel anders zijn dan de gewone distress...nou het antwoord is ja! ik mag mij de trotse bezitter noemen van een set en natuurlijk moest die even goed uitgeprobeerd worden. Het is geweldig spul! Het is veel vetter dan de gewone distress, maar bevat ook veel meer pigment en dekt dus veel mooier.

Nou ja ik kan er wel over blijven vertellen maar ik denk dat ik jullie beter een voorbeeld kan laten zien.

Heb ik te veel gezegd? En weet je wat het leuke is van dit spul? De kleuren vermengen niet door elkaar heen maar die blijven op elkaar liggen!

Hier kun je de Distress Oxide vinden!

Tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: