Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 27 februari 2017

Hiep hiep hoera!

Hallo allemaal,

Hebben jullie die leuke gave stempels van die hondjes al gezien? Ik vind ze zo schattig en kon dan ook niet wachten totdat ik er mee aan de slag kon.

Ik heb er dit keer een hele leuke inkt kaart mee gemaakt maar toch ook weer gecombineerd met snij malletjes...wat bazel ik nou, kijk maar zelf dan is het vast duidelijker wat ik bedoel.


Ik ben begonnen met een stuk glad wit papier en daar is dus het stempel papier van Joy!Crafts perfect geschikt voor. Toen heb ik 2 kleurtjes inkt uit gezocht en ben met mijn ronde blending tool vanaf de buitenste rand met draaiende bewegingen naar binnen gaan werken. Tot ongeveer halverwege het papier heb ik in dit geval de blauwe inkt aangebracht. Daarna heb ik m'n papier gedraaid en ben ik met kleur 2, de groene, op dezelfde manier te werk gegaan. Omdat je inkt op je kussentje op raakt zal de kleur steeds lichter worden, naarmate je verder naar binnen draait. Zo krijg je ook een mooie overloop van kleur.


Toen dat klaar was heb ik de stansjes en de stempeltjes een plekje gegeven en heb ik de ballonnetjes langs de rand uit gesneden. Ik heb ze niet weggegooid, want ik kon ze mooi op de binnenkant van mijn kaart gebruiken. Om dit precies te laten passen moet je er wel om denken dat je de kaart dicht doet als je de ballonnetjes opplakt, zo past alles als een puzzeltje in elkaar.

Als laatste heb ik ook de binnenkant nog voorzien van ballonnetjes in dezelfde kleurtjes inkt met het leuke masking stencil


Ik denk dat de uitleg zo wel duidelijk is. En natuurlijk hoop ik dat ik jullie hiermee weer een beetje geïnspireerd heb. Laat het me even weten als je ook zoiets hebt gemaakt en dan kom ik zeker een kijkje op je blog of fb-pagina nemen.

Tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:
6002/0199 Wolken
6002/0624 Polybesa embosstencil - Ballonnen
6002/0665 Snij-embos-debosstencil - Liefdes luchtballon
6002/0668 Cut-embos-debosstencil - Ballonnenrand
6011/0036 papierblok At the movies
6011/0513 Papierset - Rozen
6200/0222 Inkt blending tool
6410/0410 Clear stamp - Bannerteksten NL
8011/0700 Stempelinkleurpapier A4
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm

 6002/0668 

1 opmerking:

Dora zei

Mooie kaarten gemaakt.