Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 26 februari 2017

Distress Oxide...

Hallo lieve allemaal,

Vandaag ben ik lekker out-of-my-comfortzone getreden. En neem van mij aan dat kan heerlijk zijn!
Zoals jullie misschien al wel weten is de distress oxide sinds kort op de markt.
Ik mag mij de trotse bezitter van deze set noemen en dus heerlijk aan het spelen hier mee.


Ik ben begonnen met een stukje aquarel papier.
Toen heb ik kleur voor kleur een beetje inkt op mijn kraftsheet gesmeerd en een beetje water er over gesprayed.
Tussendoor heb ik elke laag gedroogd en op die manier lopen de kleuren niet door elkaar heen.
Toen heb ik de vlinders met versamark en embossingpoeder er op gezet.
Als de embossing goed droog is kun je de binnenkant van de vleugels nat maken met wat water.
Ik heb dat met een kwastje gedaan en telkens deppen met een stukje keukenrol.
Zo wordt je stempel van binnen gebleekt en kijk eens wat een geweldig resultaat.
bleekt het niet genoeg omdat de kleur vrij donker is dan kun je natuurlijk ook altijd een beetje bleekmiddel nemen.
Als laatste heb ik hier en daar wat stempels op de achtergrond gezet en een tekst aangebracht.

Ik kan jullie vertellen dat dit een hele leuke manier is van kaarten maken!
Dit krijgt vast en zeker nog wel een vervolg.

Hier is de oxide te bestellen
Hobbycompleet De Duif

Tot snel!!!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: